We hebben de zomer in onze bol
Het is halverwege juni en we hebben de tweede week erop zitten! Deze week stond in het teken van een aantal leuke zakelijke congressen en een mooie, grote bruiloft. Ondanks het Nederlandse weer hebben onze opdrachtgevers er gezellige dagen van gemaakt. In deze nieuwsbrief kijken we nog even terug op de highlights en verklappen we wat je volgende week kunt verwachten.
Uniek kijkje achter de schermen in juni
In de drukke juni maand nemen we jou mee achter de schermen van onze eventlocatie. Zo krijg je een uniek kijkje in onze 'eventkeuken' en zie je hoe wij onze events aanvliegen. De eerste week van juni zit er inmiddels alweer op en wat was het een mooie week! Zo hadden we een zakelijk diner voor 100 gasten, diverse kleinere bijeenkomsten en twee verschillende grote congressen voor 135 en 160 gasten. Bij deze twee congressen was onze gehele locatie exclusief in gebruik door de opdrachtgevers. De week sloten we af met een mooie bruiloft waarbij zelfs het zonnetje zich nog goed heeft laten zien. In totaal hebben we deze week ruim 1.100 gasten mogen ontvangen. De dagen vlogen voorbij, maar in deze nieuwsbrief blikken we graag nog even terug op een aantal momenten en events.
Verhoog de teamspirit met een informele buitenactiviteit
Wil je graag een originele activiteit aan jouw bijeenkomst toevoegen waaraan iedereen kan deelnemen? Een informeel spel wat de teamspirit bevordert én gezonde competitie aanwakkert? Dan is onze nieuwe activiteit jeu de boules perfect!
5 originele entertainment ideeën voor jouw bedrijfsfeest
Staat er een bedrijfsfeest op de planning? Dan wil je jouw collega’s natuurlijk een topavond bezorgen. Naast een feestelijke ruimte en lekkere hapjes en drankjes, is entertainment op een bedrijfsfeest een welkome toevoeging. Maar welke vorm van entertainment kies je? Ga je voor muziek, acts, technische hoogstandjes of interactieve elementen? We geven je vijf inspirerende ideeën voor jouw volgende event.
6 tips om jouw evenement sneller uit te verkopen
Een uitverkocht zakelijk event organiseren. Dat lijkt natuurlijk een ideale situatie, maar toch hoeft dit doel niet ver weg te zijn voor jou als eventorganisator. Juist in het huidige, digitale tijdperk zijn er talloze (online) mogelijkheden om je doelgroep te bereiken en vast te houden. Maar met welke boodschap en welke uitingen ga je dit doen? Oftewel: hóe ga je jouw potentiële doelgroep overtuigen naar je event te komen? En welke slimme tips en tricks kun je hiervoor inzetten? We geven je zes voorbeelden.
Een goede eventwebsite maken? Hier moet je aan denken
Elk goed georganiseerd event heeft een sterke digitale profilering nodig. Kunnen bezoekers online niet de juiste informatie over jouw event vinden of zich gemakkelijk op de website aanmelden? Dan ben je ze kwijt. Je eventwebsite is daarom een heel belangrijk onderdeel van je eventmarketingstrategie.
Jouw eventdoelstellingen behalen doe je zo | Tips van Laura
Wanneer je een congres of evenement organiseert, is het belangrijk dat je inzichtelijk voor ogen hebt wat je wilt bereiken met het event en wat het doel van het event is. Hier stem je onder andere de inhoud van het event op af en kan je het succes van je event mee meten. Maar hoe kun je in het operationele gedeelte van je event nu zorgen dat jij jouw doelstellingen behaalt?
Dit zijn ze: de 10 foodtrends van 2023 voor jouw evenement
Kombucha, troebele natuurwijn en "Korean Fried Chicken". Foodtrends die ons dit jaar om de oren vlogen. Inmiddels staat er een nieuw gastronomisch tijdperk voor de deur. Wat staat ons te wachten op culinair gebied in 2023? Wij leiden je rond door de digitale dinertafel van aankomend jaar.
3 redenen om de kerstborrel dit jaar niet op kantoor te vieren
De feestdagen staan voor de deur. Dat betekent dat veel feestcommissies en personeelsverenigingen weer druk in de weer zijn met het plannen van de kerstborrel voor collega's. Waar we de afgelopen twee jaar de feestdagen in een lockdown doorbrachten, staan dit jaar alle seinen op groen om wel weer een feestje te plannen. Want zeg nou eerlijk: dat heb jij toch ook gemist? Dus sla die traditionele kerstborrel in de bedrijfskantine over en doe het dit jaar helemaal anders. Organiseer er zo eentje waar mensen het een jaar later nog over hebben. We geven jou drie redenen waarom je de kerstborrel juist niet op kantoor moet vieren.
Doelstellingen behaald? Organiseer een personeelsfeest en vier je successen!
2022 is hét jaar waarin je samen met collega’s vol energie aan de slag kon gaan met de doelstellingen van jouw organisatie. Met het najaar dat bijna voor de deur staat, is dit het ideale moment om daar eens op terug te blikken. Liggen jullie op koers om deze doelstellingen te behalen? Dan mag dat gevierd worden met een knallend personeelsfeest! We geven je drie redenen waarom het vieren van successen zo’n goed idee is.
Hippe hapjes en sapjes voor een congrestival
De afgelopen jaren zagen we een flinke groei in de ‘festivalisering’ van zakelijke evenementen. Dit komt onder andere door de toetreding van een totaal nieuwe generatie (Z) op de arbeidsmarkt en hun veranderende behoeften. Zo wil deze generatie ondergedompeld worden in een volledige beleving. Om deze generatie te blijven boeien, zul je dus een experience moeten bieden op jouw evenement. Het draait bij het bezoeken van een congres dus niet alleen meer om welke sprekers aanwezig zijn, maar gasten hechten net zoveel waarde aan de culinaire invulling en hoe deze eruit ziet. In deze blog geven we je een aantal ideeën voor hippe hapjes en sapjes voor jouw congrestival.
7 tips om een succesvolle presentatie te maken
Jij of je collega gaat binnenkort ergens spreken en daar moet een presentatie voor gemaakt worden. Het maken van zo’n ondersteunende presentatie lijkt simpel, maar toch zijn er vele valkuilen waar je gemakkelijk in stapt zonder dat je het door hebt. Wil je voorkomen dat dankzij jouw presentatie mensen juist minder onthouden in plaats van meer? Pas dan deze zeven punten toe en til jouw presentaties naar een nog hoger niveau!
Getest: 6 brainstormtechnieken om je creativiteit te boosten
Lukraak brainstormen is vaak niet de juiste manier om tot een ‘eurekamoment’ te komen. Ons brein heeft namelijk een duwtje nodig in de juiste richting om creativiteit te stimuleren. Gelukkig bestaan hier diverse technieken voor. We geven zes voorbeelden van brainstormtechnieken waarmee je de output van je brainstorm maximaliseert. Hoe we dat weten? We hebben ze zelf getest!
5 tips om binnen je eventbudget te blijven
Gefeliciteerd! Je hebt de bijzondere taak gekregen om jullie evenement te mogen organiseren. Met veel enthousiasme ga je deze uitdaging aan en kijk je uit naar dé dag. Maar je ziet misschien ook al wat beren op de weg als het om het eventbudget gaat. Onverwachte kosten, een verkeerde planning, een onrealistische budgettering. In deze blog delen we vijf tips om dit te voorkomen en jullie event een budgetproof succes te maken!
Summer school: een carrièreboost in de zomer
Veel opleidings- en trainingsinstituten doen het al jaren: de rustige zomerperiode benutten om extra cursussen en trainingen te geven. Het is de uitgelezen periode voor veel professionals om hun carrière een boost te geven door het volgen van een summer school. De laatste jaren zien we een trend ontstaan: veel bedrijfssectoren organiseren zelf een summer school om kennis te delen met hun medewerkers, klanten of andere stakeholders. In deze blog lees je waarom het ook voor jouw organisatie interessant kan zijn om een summer school te organiseren.
5 stappen voor het organiseren van een feest
Waar is dat feestje? Hier is dat feestje! Maar waar begin je eigenlijk met het plannen van een feest? Het organiseren van een feest kost tijd en dan moet je ook nog eens proberen om georganiseerd te blijven. Met onze party planning checklist organiseer jij met veel plezier (én zonder stress) een feest.
Waarom eten een belangrijke rol speelt op evenementen
Bij het organiseren van een zakelijke bijeenkomst zoals een congres of evenement gaat het om de totale beleving. De zintuigen moeten worden geprikkeld. Iets zien, horen, ruiken, proeven en voelen kan voor een intense beleving zorgen waardoor je een blijvende indruk achterlaat. En dat is natuurlijk het uiteindelijke doel van je event: het bezorgen van een onvergetelijke ervaring. Food speelt hierbij een belangrijke rol. In deze blog lees je waarom eten daadwerkelijk zo’n belangrijke factor is op evenementen.
4 tijdbesparende tools voor de moderne eventorganisator
Als je één ding moest opnoemen waar moderne eventorganisatoren vaak nooit genoeg van bezitten, wat zou dat dan zijn? Tijd, zouden wij overduidelijk zeggen. Als eventorganisator ben je namelijk continu druk bezig met lange to-do lists, uitdagingen oplossen en gesprekken voeren met leveranciers. Dat betekent dat jij je goed moet kunnen focussen en je agenda effectief moet kunnen indelen. Om daarvoor te zorgen hebben we vier van onze favoriete tools verzameld die jou helpen om productiever om te gaan met je tijd.
Vergeet niet te feesten: successen zijn er om gevierd te worden
Hoe vier jij succes? Maak je een vreugdedans, beloon je jezelf met iets dat je al langere tijd wilde hebben of gaat de kurk van de champagnefles? Het kan je niet ontgaan zijn: ‘work hard, play hard’ is anno nu een van de populairste levensmotto’s. Dat is niet voor niets, want succes bereik je niet zomaar. Vaak heb je er met je team hard voor moeten werken. Successen moeten dan ook altijd gevierd worden. In de waan van de dag vergeten we dat nogal eens. We geven je drie redenen waarom het zo belangrijk is om successen te vieren en samen te feesten, maar eigenlijk zou één al genoeg moeten zijn.
6 tips om je congresbezoekers scherp te houden en information overload te voorkomen
Het is een van de grootste nachtmerries op je congres of event: zware oogleden, gapende monden en smartphones waarop eindeloos door Instagram gescrold wordt. Oftewel: afgeleide en ongeïnteresseerde gasten. In welke vorm je een congres ook organiseert, je wil juist inspireren en informeren. Dan is het dus niet de bedoeling dat je gasten de concentratie er niet bij kunnen houden. Te weinig informatie is niet goed, maar een overvloed aan informatie is nog veel slechter. We geven je daarom 6 tips om je gasten scherp en geboeid te houden.
De maatregelen gaan versoepelen: dit betekent het voor jouw bijeenkomst
Afgelopen dinsdag hebben we tijdens de persconferentie goed nieuws ontvangen: Nederland gaat weer open in drie stappen! Het zijn grote stappen die snel achter elkaar gezet worden, maar wij hebben er als locatie alle vertrouwen in dat wij op een verantwoorde en veilige wijze gasten kunnen ontvangen zonder beperkingen. Wat deze drie stappen met versoepelingen precies betekenen voor de bijeenkomsten die de komende tijd gepland staan? We leggen het hieronder graag uit. De volledige omschrijving van de versoepelingen is te vinden op de website van de Rijksoverheid.
In 7 stappen de perfecte vergaderlocatie boeken
Help! Je collega vraagt je om een vergadering te organiseren. Waar begin je? Je wilt natuurlijk de ideale locatie boeken, maar door het gigantische aanbod zie je door de bomen het bos niet meer. Aan de hand van deze zeven stappen boek je binnen een handomdraai een vergaderlocatie waar iedereen vrolijk van wordt.
5 redenen waarom online een fysiek evenement versterkt
Na alle kennis en learnings van het afgelopen evenementenjaar, kunnen we wel stellen dat online veel kansen biedt. Inmiddels richten we ons op het organiseren van fysieke events in een hybride vorm. Als het aan ons ligt, blijft het online aspect namelijk bestaan. In deze blog geven we je vijf redenen waarom en hoe online een fysiek evenement kan versterken.
3 redenen waarom je de kerstborrel dit jaar niet op kantoor moet vieren
De winter staat voor de deur. Dat betekent dat veel feestcommissies en personeelsverenigingen weer druk in de weer zijn met het plannen van de kerstborrel voor collega's. Waar we vorig jaar de feestdagen in een lockdown doorbrachten, staan dit jaar alle seinen op groen om wel weer een feestje te plannen. Want zeg nou eerlijk: dat heb jij toch ook gemist? Omdat we in 2020 al een jaartje hebben overgeslagen, is het dit jaar tijd om extra uit te pakken. De verbinding weer op te zoeken. Dus sla die traditionele kerstborrel in de bedrijfskantine of die Zoom-bingo over en doe het dit jaar helemaal anders. Organiseer er zo eentje waar mensen het een jaar later nog over hebben. We geven jou drie redenen waarom je de kerstborrel juist niet op kantoor moet vieren.
6 tips om jouw digitale kijkers te boeien
Het boeien van bezoekers tijdens een live event is een uitdagend, maar belangrijk speerpunt voor iedere eventorganisator. Bij het organiseren van online events wordt deze uitdaging nog groter, aangezien de bezoekers zich enkel online bevinden. Hoe breng je de digitale beleving dan tot stand? Door een menselijke touch toe te voegen voelen de online gasten zich daadwerkelijk aangesproken. We hebben zes tips op een rijtje gezet die ervoor zorgen dat jouw online gasten geboeid blijven!
Goed nieuws: Green Village neemt afscheid van anderhalve- meterregel
We hebben GOED NIEUWS! Zojuist is bekend geworden dat de overheid de anderhalvemeterregel vanaf 25 september 2021 gaat afschaffen. Dit is tijdens de persconferentie van vandaag bevestigd door demissionair premier Rutte en minister De Jonge. Hiermee zetten we een belangrijke stap richting een normale situatie. Dit is wat ons betreft dan ook hét startsein voor een najaar waarin we elkaar weer live gaan ontmoeten!
Zo maak je een succes van je online meeting
Noodgedwongen werkt nog steeds vrijwel heel Nederland vanuit huis. Geen praatjes bij de koffieautomaat, je eettafel is je nieuwe bureau en je favoriete collega’s hebben plaatsgemaakt voor je eventuele partner, kinderen of je hond. Het is in deze tijd belangrijker dan ooit om goed in verbinding te blijven met je team. Hiervoor dien je ineens anders en vaker met elkaar te communiceren. Nu we elkaar zo min mogelijk fysiek kunnen ontmoeten, biedt digitaal vergaderen de uitkomst. Voor een digitale vergadering zijn er net even wat meer zaken om rekening mee te houden. Om te voorkomen dat jouw online meeting één grote chaos wordt, hebben we een aantal tips op een rij gezet waarmee jij succesvol digitaal vergadert.
5 event trends voor 2021
Als eventorganisator ben je altijd op zoek naar manieren en ideeën om jouw evenement te vernieuwen. Vooral na het afgelopen jaar, waar onzekerheid en talloze veranderingen de boventoon voerden, is het belangrijker dan ooit om een blik op de toekomst te werpen. Hoe zien evenementen er in 2021 uit? Hoe kun je verbonden blijven met je doelgroep? Welke ontwikkelingen mag je verwachten? We hebben 5 event trends voor je op een rij gezet, waar jij dit jaar op in kunt spelen.
De basisbeginselen van Google Meet
Google Meet is een videobeldienst voor mobiel en web waarmee je kunt chatten en beeldbellen. Google Meet kent een gratis variant voor mensen met een Google account waarmee je vergaderingen kunt hosten tot 60 minuten en maximaal 100 deelnemers. Google Meet is hiermee het zakelijke broertje van Google Hangouts waarmee je maar tot maximum 10 deelnemers online kunt samenkomen. Wanneer je in staat wilt zijn langere vergaderingen te hosten, dien je een betaald account af te sluiten. Met een Google Workspace Enterprise licentie zou je daarnaast in staat kunnen zijn een livestream uit te zenden tot wel 10.000 kijkers.
De basisbeginselen van Skype voor Bedrijven
Skype voor Bedrijven is, net zoals Teams, een van de producten van Microsoft 365. Met Skype voor Bedrijven kun je vergaderen via beeld, geluid en chatten. Skype voor Bedrijven is vaak onderdeel van het Microsoft 365 pakket, maar kent verschillende abonnementen afhankelijk van de licentie. Wanneer je beschikt over een Skype voor Bedrijven account kun je online vergaderingen hosten tot maximaal 250 deelnemers. Daarnaast beschikt Skype voor Bedrijven over een extra functionaliteit die je in staat stelt om een ‘vergadering’ te plannen met een online publiek van maximaal 10.000 gasten. Deze functionaliteit heet Skype Meeting Broadcast en is afhankelijk van de gekozen licentie.
De basisbeginselen van Zoom
Zoom is een online vergaderplatform waarmee je kunt vergaderen via beeld, geluid en chat. Zoom kent een gratis variant waarbij je al tot 40 minuten per meeting kunt vergaderen met maximaal 100 deelnemers per vergadering. Wanneer je langere vergaderingen wilt inplannen of documenten wilt opslaan in een Cloud, dien je een betaald account af te nemen bij Zoom. Hier hebben ze verschillende abonnementen voor. Daarnaast is Zoom geschikt om webinars uit te zenden. Hier hebben ze eveneens diverse abonnementen voor.
De basisbeginselen van Microsoft Teams
Microsoft Teams is een online vergaderplatform waarmee je kunt vergaderen via geluid en beeld, kunt chatten en documenten kunt opslaan in de Cloud. Microsoft Teams kent een gratis variant waarbij je al tot 45 minuten per meeting kunt vergaderen met maximaal 100 deelnemers per vergadering. Veel bedrijven hebben echter een Microsoft 365-abonnement waarvan Teams standaard onderdeel uitmaakt waardoor je zonder beperkingen met Teams kunt werken. Via Teams kun je overigens ook samenwerken met mensen van buiten je eigen organisatie. Hoe dit in zijn werk gaat, lees je hieronder.
3 belangrijke redenen waarom juist nu de ideale periode is om te vergaderen
Thuiswerken, digitaal vergaderen en online samenwerken. Termen die we de afgelopen maanden vaak hebben gehoord. Na een onstuimige periode kunnen we weer vooruitkijken. Maatregelen worden versoepeld en er ontstaat een ideale situatie voor het organiseren van een training of vergadering in real life! We benadrukken graag even waarom het juist nu de ultieme periode is om weer eens met collega’s, cursisten of relaties samen te komen.
Influencer marketing en events: jouw bijeenkomst in the picture
Een originele uitnodiging, een professionele flyer en een flitsende website. Een nieuwsgierig makende hashtag, een Instagramwaardig aangeklede eventlocatie en zo nu en dan een prikkelend berichtje op social media. Jij kent de klappen van de eventmarketing-zweep. Maar is het niet eens tijd om je horizon te verbreden? Bijvoorbeeld met influencer marketing. Een hot topic in marketingland en een waardevolle toevoeging aan je event. Green Village licht daarom graag een tipje van de sluier op.
5 LinkedIn tips voor jouw zakelijke event
LinkedIn is een uiterst geschikt middel voor de communicatie rondom jouw zakelijk evenement. In tegenstelling tot Facebook en Instagram is dit social media platform namelijk volledig gericht op professionals. Maar hoe zet je LinkedIn effectief in voor jouw event? Wij geven je in deze blog 5 tips om door de inzet van LinkedIn meer bezoekers te trekken.
4 trends waar eventplanners in 2020 mee te maken krijgen
Het najaar is altijd een fijne periode in de evenementenwereld. Het zijn de maanden waarin relatief gezien de meeste events worden georganiseerd en waarin we evalueren en terugblikken op wat we hebben bereikt. Het is direct ook de periode waarin nieuwe ideeën tot leven komen en waarin we vooruitkijken naar wat komen gaat. In deze blog lichten we daarom vier trends uit waar jij als eventplanner in 2020 mee te maken kunt krijgen. Zo kun je hier vroegtijdig op inspelen bij de organisatie van je volgende evenement.
Zo zorg je voor structuur tijdens de eerste vergadering na de vakantie
De zomervakantie is bijna voorbij. Hoog tijd voor de eerste vergadering na de vakantie nu iedereen vol energie de rest van het jaar tegemoet gaat. Aan jou de schone taak om deze vergadering in goede banen te leiden. Hoe zorg je er echter voor dat iedereen zijn of haar hoofd erbij houdt? In deze blog geven wij je een aantal tips die jou helpen bij het organiseren van een gestructureerde vergadering.
6 tips voor een duurzame vergadering
Vergaderen zonder het “milieu” te belasten. Het klinkt makkelijker gezegd dan gedaan. Om je een handje te helpen, hebben we een aantal tips verzameld waarmee je jouw volgende vergadering een stukje groener kunt maken. Van papierloos vergaderen tot een locatie die makkelijk bereikbaar is met het OV.
6 gouden vergadertips voor je volgende vergadering
Ken je dat, een chaotische vergadering met veel te veel deelnemers en veel te weinig beslissingen? Met onze zes gouden vergadertips sla je wél spijkers met koppen!
De ultieme checklist voor het organiseren van een congres
Een congres organiseren is een goede manier om de verbinding tussen jou en de doelgroep te maken. Echter is het organiseren van een congres niet binnen handomdraai geregeld en komt er nogal wat bij kijken. Waar je allemaal aan moet denken? Het staat in onze checklist. Deze checklist is de basis voor een goedgeorganiseerd congres. Een goed begin is namelijk het halve werk.
Een ontvangst dat nét even anders is
Een goede eerste indruk is belangrijk. De beleving van jouw bijeenkomst begint immers al bij de ontvangst. De gast moet zo ontvangen worden dat hij of zij onder de indruk is, dit doorvertelt en zeker nog eens terugkomt. Dit gevoel kun je bij de gasten creëren met een ontvangst dat nét even anders is. We geven je vier voorbeelden voor een ontvangst dat de gasten gegarandeerd bijblijft.
8 tips om de deelnemers te betrekken tijdens je training
Cursisten die verveeld uit het raam staren? De nachtmerrie van elke trainer. Een goed begin is het halve werk. Zorg dat jouw training als beter wordt ervaren én de deelnemers er meer van opsteken. Hoe je dat doet? Met deze acht tips maak je van luie toeschouwers, enthousiaste deelnemers.
Zo draagt een congres organiseren bij aan jouw bedrijfsdoelstellingen
Wat hebben we het afgelopen jaar gepresteerd en waar willen we het komende jaar naartoe? En nog belangrijker: hoe gaan we dat doen? Deze vragen klinken richting het einde van het jaar in vrijwel iedere boardmeeting, directieoverleg of afdelingsvergadering. Nu we ons alweer een aantal maanden met beide benen in 2022 bevinden, ben je vast al druk bezig met het uitvoeren van je strategie voor dit jaar. Of je nu meer verbinding zoekt met je klanten, een hogere omzet wilt realiseren of meer naamsbekendheid wilt creëren: in deze blog vertellen we je hoe het organiseren van een congres kan bijdragen aan deze bedrijfsdoelstellingen.
8 aandachtspunten voor het organiseren van een beurs
Een beurs is één van de meest uitdagende soorten bijeenkomsten om te organiseren. Het vergt een flinke voorbereiding, veel contactmomenten en acquisitie én je hebt veel stakeholders waar je rekening mee moet houden. Zo dien je de exposanten tevreden te houden en ben je ook verantwoordelijk voor een verrassende inhoud voor je bezoekers. Je kunt je als organisator echter niet alleen storten op een goede inhoud. De bezoekers hebben ook een bepaalde standaard als het gaat om de randzaken. We zetten acht punten op een rijtje waar jouw beurs aan moet voldoen om je bezoekers blij te maken.
Goede eventregistratie: zo maak je bezoekers blij
Je organiseert een evenement voor een specifieke doelgroep, maar wie er precies komt, dat is wat je als organisator wilt weten. Bezoeker- en deelnemersregistratie is dan ook essentieel voor een evenement. Veel organisatoren zien dit als noodzakelijk, maar er wordt niet altijd het maximale uitgehaald. Start daarom zo vroeg mogelijk met het plannen van een optimale eventregistratie. Zo zorg je voor een perfect geregeld registratieproces.
Video: NBC Experience sit-down dinner bij Green Village
Op 5 juni organiseerde het NBC Congrescentrum het NBC Experience Dinner voor ruim 70 opdrachtgevers in het vernieuwde Green Village. Onze chef-kok Robbert verzorgde samen met zijn team een heerlijk viergangendiner. Benieuwd hoe dat eruit zag? Bekijk de aftermovie hieronder:
Green Village blijft in ontwikkeling
In 2006 opende de familie Van Hooijdonk voor het eerst de deuren van Green Village. De oude boerderij op de Blokhoeve 7 in Nieuwegein werd met oog voor de oorspronkelijke details, omgetoverd tot toen nog een kleinschalige evenementenlocatie. Nu, twaalf jaar later, is Green Village uitgegroeid tot een evenementenlocatie van formaat. In het voorjaar van 2018 is Green Village verdubbeld in capaciteit met als kers op de taart een unieke Orangerie.
Als familiebedrijf blijven investeren in mensen en locatie
In 2006 opende de familie Van Hooijdonk voor het eerst de deuren van Green Village. De oude boerderij op de Blokhoeve 7 in Nieuwegein werd met oog voor de oorspronkelijke details, omgetoverd tot toen nog een kleinschalige evenementenlocatie. Nu, twaalf jaar later, is Green Village uitgegroeid tot een evenementenlocatie van formaat. In het voorjaar van 2018 is Green Village verdubbeld in capaciteit met als kers op de taart een unieke Orangerie.